unnamed 4

محصولات پرطرفدار برند نیمانی NIMANY

برند نیمانی در سال 2004 میلادی توسط نیما بهنود با الهام از خط نستعلیق و اشعاری از حافظ و مولانا تاسیس شد و به سرعت در زمینه های گوناگون پوشاک نیمانی، عطر نیمانی، جواهرات نیمانی و دیگر اکسوسری های نیمانی شروع به کار کرد. این ترکیب نقاشیخط روی لباس آن هم با زیباترین نماد خطاطی ایرانیان، الگوی کمتر دیده شده‌ای برای مخاطبانش محسوب می‌شود. انرژی خاص نستعلیق که نظر هر بیننده هنردوست را به خود جلب می‌کند، خود ابزاری برای معرفی بهتر و گسترده‌تر محصولات نیمانی در ایالت‌های آمریکا شد. فهم زیبایی‌های خط و زبان که روی لباس به نمایش در آمده بود، ذهن‌های کاوشکر را فعال می‌کرد تا راز و رمز این خطوط کمتر دیده شده را بفهمند.

 

unnamed 4

مجموعه‌هایی که نیما بهنود در طراحی لباس منقش به خط زیبای نستعلیق تولید و روانه بازار کرد، به سرعت فروش رفت و مخاطبان زیادی پیدا کرد. یکی از طرح‌های جذاب برند نیمانی الگویی از حرف هـ دو چشم در زبان فارسی است که به عنوان نمادی از این برند هم شناخته می‌شود.

عطرهای نیمانی

این برند به تازگی و در سال 2019 میلادی فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات عطری آغاز کرد و چهار عطر باطراوت را به دنیای عطرها معرفی کرد. گفتنی است که ترکیبات مرغوب و باکیفیت عطرهای این برند در موفقیت این رایحه های گران بها تاثیر قابل ملاحظه ای داشته است.

ویژگی های منحصر بفرد تولیدات نیمانی

یکی از مهمترین ویژگی هایی که محصولات نیمانی دارد این می باشد که هر لباس و طرحی فقط یک نمونه دارد و شما نمونه دومی از هیچ طرحی را پیدا نمی کنید. همین مساله باعث شده محصولات نیمانی به عنوان یک محصول ویژه و منحصر بفرد در جهان شناخته شود که هیچ نمونه مشابهی از کارهای آن وجود ندارد. برند نیمانی علاوه بر تیشرت به تولید اکسسوری و انگشتر و کمربند و کیف و دستبند پرداخته که در تمامی آن ها حرف ه دو چشم به عنوان سمبلی برای این برند به شمار می رود. این برند معروف هیچ شعبه ای در ایران نداشته و علاقه مندان به طرح های این برند باید از طریق اینترنت نمونه های مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

1954340088

سایت برند نیمانی 

نمایندگی های متفاوتی در فضای مجازی و فضای واقعی در حال فروش محصولات نیمانی هستند که معتبر و برخی اعتباری ندارند. پیشنهاد می‌شود از فروشگاه‌هایی خرید کنید که سابقه دار هستند و اگر به صورت مجازی خرید میکنید حتما نماد اعتماد الکترونیکی سایت را مشاهده کنید.

برند نیمانی ویکی پدیا

اطلاعات زیادی از برند نیمانی در ویکی پیدا وجود ندارد اما در رسانه های مختلف میتوانید اطلاعات کاملی از بیوگرافی موسس برند نیمانی پیدا کنید.

قیمت محصولات نیمانی

نمایندگی‌های برند نیمانی در ایران تنها با قیمت موسوب امکان فروش محصولات نمیانی را دارد. سایت عطر بوم به عنوان نماینده رسمی محصولات عطر و ادکلن نیمانی با کمترین قیمت تمامی محصولات بروز برند نیمانی را در اختیار طرفداران این برند محبوب قرار می‌دهد.

خرید کیف برند نیمانی

در سایت عطر بوم تنها عطر و ادکلن های برند نیمانی به فروش می‌رسد.

انگشتر نیمانی

در سایت عطر بوم تنها عطر و ادکلن های برند نیمانی به فروش می‌رسد.

قیمت کیف نیمانی

در سایت عطر بوم تنها عطر و ادکلن های برند نیمانی به فروش می‌رسد.

تاریخچه برند نیمانی

نیما بهنود در ۲۷ مرداد سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. پس از مدتی از ایران مهاجرت کرده و در اکثر کشورهای فعال در زمینه مد و فشن فعالیت داشته است. در حال حاضر این طراح مشهور در شهر نیویورک آمریکا زندگی می‌کند. وی در سال ۲۰۰۴ میلادی برند نیمانی را راه‌اندازی کرد تا قدمی محکم در زمینه معرفی فرهنگ ایرانی به مردم جهان برداشته باشد.

نیما زمانی که نوجوانی بیش نبود در زمینه خوشنویسی فعالیت می‌کرد. در همان زمان وی تصمیم گرفت تا خوشنویسی‌های خود را بر روی پارچه پیاده کند و در نتیجه شروع به طراحی شلوار جین‌های آبی رنگ کرد. او توانست شلوارهای خاص و جالبی طراحی کند اما به علت تاثیراتی که جنگ بر روی کشور داشت، این طرح‌های گران قیمت نتوانست طرفداران زیادی پیدا کند. نداشتن توان مالی مردم برای خرید و نبود زمینه مناسب برای تبلیغ محصولات باعث شد تا نیما در سال ۱۹۹۴ به سانفرانسیسکو مهاجرت کند و سپس در دانشگاه همان شهر مدرک ادمیشن خود را دریافت کرد.

وی با معرفی و نشان دادن طراحی‌هایش به چندین برند بزرگ، موفق شد در برند کالرتن که در زمینه تولید پوشاک لاکچری فعالیت می‌کند، استخدام شود. بعد از آن نیما شروع به فعالیت و یادگیری در حوزه تبلیغات مد و فشن کرد و چندیدن سال به عنوان مدیر در شرکت Jamison Cawdrey مشغول به کار بود. وی بعد از مدتی از این کار استعفا داده و برای تحصیل رشته گرافیک در موسسه مد فناوری in shape به شهر نیویورک نقل مکان کرد. این موسسه محلی است که بسیاری از بزرگان مد آمریکا در آن تحصیل کرده‌اند.

 

برند نیمانی در تهران

برند نیمانی در تهران و اکثر شهرهای ایران نمایندگی رسمی دارد. سایت عطربوم نمایندگی رسمی برند نیمانی برای فروش محصولات عطر نمیانی و ادکلن نیمانی است که امکان ارسال محصولات به تمام نقاط ایران را دارد و شما می‌توانید با خیال راحت از سایت خرید کرده و محصول اورجینال نیمانی را درب منزل تحویل بگیرید.

 

محصولات نیمانی

 

عطر دلیله نیمانی زنانه
عطر سامسون نیمانی مردانه
عطر لیلی نیمانی زنانه
عطر مجنون نیمانی مردانه

 

برای خرید عطر اوجینال نیمانی به نمایندگی آنلاین برند نیمانی مراجعه کنید.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
هر سوالی داری از پشتیبانی بپرس